Irmscher grill

  • Goede dag allermaal zal me ff voorstellen ben tinuz uit Gelderland rijd gedurende al 3 jaar met veel plezier de Mokka 1.4t van 2015,lees hier al die tijd al mee en al de ondersteunende handige dingen gevonden hier.nu de volgende ik ben opzoek naar de grill van irmscher met de rvs rand, besteld bij online shop die

    m zou hebben maar helaas niet dus bij irmscher zou ze er niet meer zijn.hier nu de vraag heeft iemand hier nog ideeën hoe deze zou kunnen hebben van iemand hier van het forum de m heeft en wil verkopen? Ik hoor het graag groet tinuz

  • Mal übersetzt ...


    Zitat

    Guten Tag allerseits, ich möchte mich vorstellen, ich bin tinuz aus Gelderland, ich fahre den Mokka 1.4t von 2015 seit 3 Jahren mit großer Freude, habe dies die ganze Zeit gelesen und alle unterstützenden nützlichen Dinge hier gefunden als nächstes suche ich den grill von irmscher mit edelstahlrand, bestellt im online shop die


    hätte m aber leider nicht, also bei irmscher wär sie nicht mehr dabei.hier nun die frage hat hier jemand eine idee wie es jemand hier im forum haben könnte der den m hat und verkaufen will? Ich würde gerne von dir hören, Tinuz